Wednesday 30 November 2011

33 Weeks 5 Days


Alhamdullillah dah 33 weeks and 5 days pregnant. Setakat ni, mama sihat walafiat. Cuma cepat letih.. Almaklumlah perut dah memboyot kan. Baby dalam perut semakin aktif bergerak-gerak. Alhamdullillah. Cuma mama memang kerap sangat ke toilet untuk buang air. Ini perkara normal kan untuk ibu-ibu yang mengandung terutama dalam trimister ke 3 ni.

Sebenarnya makin hampir dengan due date, makin takut sebenarnya. Dah lebih 7 tahun mama tak bersalin.. dah tentu takut..... Apapun mama tetap berdoa, semoga mama dipermudahkan bersalin seperti yang sebelum-sebelum ini.. U all pun tolonglah doakan juga ye.

Anak sulung mama lahir 2 minggu awal dari due date. Anak ke dua mama pula lahir 3 minggu awal. Ntah macammana dgn anak ke tiga mama ni. Mama harapkan biarlah betul2 kena pada tarikhnya iaitu 15 Januari 2012..

Nama baby kali ni, baba yang cari.. So mama pun surprise juga apakah nama baby mama ni nanti... Apapun kita tunggu dan lihat...

Oh ye.. esok mama ada rutin check-up kat Klinik Kesihatan Ampang..... memang anak gomen baby mama kali ni. Kakak2nya dulu check-up dan bersalin di klinik dan hospital swasta. Kali ni InsyaAllah mama akan bersalin di Hospital Ampang. Mudah2an semuanya berjalan lancar dan takde apa2 masalah.....

No comments:

Post a Comment