Wednesday 7 December 2011

Menghampiri 35 minggu

Semalam ke klinik lagi untuk ujian BSP kali yang ke 7 rasanya. Alhamdullillah result ok. Sekarang ni nak masuk 35 minggu. Alhamdulillah kesihatan mama baik. Cuma perut ni selalu rasa tegang. Mungkin baby dah makin membesar. Mama pun cepat penat.

Semakin hampir dengan due date, semakin risau dibuatnya. Adakah mama akan bersalin awal, bersalin lewat atau tepat pada tarikh yang dijangka iaitu 15 jan 2012. Tapi mama ambil cuti bersalin awal. So maknanya mama akan terus bercuti walaupun sesi persekolahan bermula 4 jan depan.

Anak2 akan bersekolah di sekolah baru iaitu di SK Taman Kosas. Bukan saja nak tukarkan dorang ni, tapi terpaksa... Sbb dekat dengan rumah. Ada van yang boleh mengambil dan menghantar dorang. Actually mama lagi suka dan rasa selamat kalau mama sendiri yang menghantar dan mengambil dorang. Tapi dalam pantang, tak bolehlah mama berbuat demikian. Semoga anak2 gembira di sekolah baru nanti. Terpaksalah dorang berkorban..... Semoga keputusan mama dan baba ini adalah yang terbaik untuk anak2....

No comments:

Post a Comment